2013 m. vasario 18 d., pirmadienis

The Blogger Tag (liet. tinklaraštininkų žymėjimas)

Ir mano blogas neliko nepastebėtas. :)) Buvau pažymėta šiame tinklaraštyje : http://kiaunesreikaliukai.blogspot.com/

 Su šiuo Tag'u man atkeliavo ir 6 užduotėlės:
 1. Kiekvienas "pažymėtasis" turi paskelbti 11 faktų apie save.
 2. Reikia atsakyti į 11 klausimų, kuriuos uždavė tas, kas pažymėjo.
 3. Reikia užduoti 11 klausimų tiems, kuriuos pažymėsi.
 4.Pažymėti 11 tinklaraštininkų, kurie turi mažiau nei 200 sekėjų.
 5. Tinklaraštininkus apie pažymėjimą reikia informuoti.
 6. Negalima pažymėti to, iš kurio gavai žymę.

11 Faktų apie mane
1. Turiu nuostabų vaikiną.
2. Esu vyresnioji sesuo.
3. Labai myliu šunis. Mano svajonė-auginti šarpėjų veislės šuniuką. :)
4. Mano pomėgis-motokrosas. Nesvarbu koks oras, nors lauke ir spaudžia šaltukas, aš su mielu noru galiu stebėti šį reginį visą dieną,
5. Labiausiai mėgstu kepti. Atrodo trūksta tiek progų, kiek pas mane sukaupta įvairiausių torų receptų. :D
6. Mano mėgstamiausias patiekalas - vištienos apkepas (deja jis vis dar nepatalpintas mano bloge).
7. Mėgstamiausias kepinys - ko gero bandelės, mieliniai pyragai, visi šokoladiniai kepiniai. Ir be galo mėgstu tortą "Napoleoną".
8. Neištempiu nė vieno savaitgalio neišsikepusi pyrago. :D
9. Studijuoju anglų filologiją, nors visi man sako, kad galbūt ne ten įstojau, su savo manija kepiniams.
10. Nemoku megzti, siūti.
11. Mylimiausias metų laikas-vasara.

Atsakymai į man užduotus klausimus
Kokią šalį norėtum aplankyti šią vasarą?
Nesvarbu kokią, ti kten kur be galo karšta ir saulė kepina kiekvieną dieną. :))
Apie kokį dalyką ruošiesi parašyti ir vis neprisiruoši?
Vis galvoju parašyti paie vištienos apkepą, bet vat vis nenufotografuoju jo. :D
Kodėl rašai tinklaraštį?
Noriu pasidalinti savo pamėgtais receptais su kitais.
Egzotiškiausias kada valgytas patiekalas?
Nieko tokio egzotiško ragauti neteko.
Vynas ar alus?
Vynas.
Kadangi ką tik atšventėm Lietuvos Neprikausomybės dieną, tai: kiek signatarų 1918 metais pasirašė Nepriklausomybės aktą?
20.
Ar mėgsti švęsti?
Laabai. :))
Ką mėgsti gauti dovanų?
Papuošalai, kvepalai, drabužiai, kosmetika, kepimo formos, reikmenys, indeliai ir panašiai. :))
Pirma į galvą šaunanti daina?
Parachute Youth-You can't get better than this. (ar kažkaip panašiai ji vadinasi)
Kokios spalvos užuolaidos kabo tavo namuose?
Oranžiniai roletai.
Paskutinė perskaityta arba dabar skaitoma knyga?
Šarlotė Brontė "Džeinė Eir".

Klausimai tiems, kuriuos pažymėsiu:
 1. Kokie yra Tavo pomėgiai į kuriuos esi pasinėręs(-usi) visa galva?
 2. Apibūdink save kaip žmogų, kokių savybių turi?
 3. Jei reikėtų apibūdinti save kaip gyvūną, kokį išsirinktum? Kodėl būtent jį?
 4. Kokios trys vertybės Tau yra svarbiausios gyvenime? Kodėl?
 5. Kokia istorine asmenybe labiausiai žaviesi?
 6. Kokiu posakius vadovaujiesi gyvenime?
 7. Įsivaizduok du dangoraižius. Tarp jų ant stogų padėtas 10cm pločio metalinis strypas. Dėl ko ryžtumeisi pereiti tuo strypu?
 8. Kokį vieną daiktą pasiimtum su savimi į negyvenamą salą?
 9. Koks filmas, paliko didžiausią įspūdį?
 10. Papasakok vieną linksmiausių nuotykių, nutikusių Tavo gyvenime.
 11. Kokia yra Tavo svajonių šalis?

Mano pažymėti tinklaraščiai:
Tinklaraštininkams apie pažymėjimą pranešiau paskutinio įrašo komentare.
1. http://viskopotrupineli.blogspot.com/
2. http://belgija.blogspot.com/
3. http://tangosuhelena.blogspot.com/ 
4. http://mindaugas-bonappetit.blogspot.com/

4 komentarai:

  1. Oho, kaip greit atlikai visas užduotis, ačiū:) Labiausiai nustebino pomėgis motokrosui:))))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū jums, kad pastebėjote. :)) Na taip daugelis stebisi.:))))

      Panaikinti
  2. Tai dabar aš turėsiu darbelio, nesu dalyvavus tokiose "akcijose" reikia gerai pagalvoti..
    Ačiū!

    AtsakytiPanaikinti